Abonnera Materialbiblioteket

Kreativa möten på riktigt! Bjud in uppdragsgivaren till möte i en kreativ miljö.

Materialbibliotekets showroom är en oöverträffad verktygslåda för dig som är arkitekt, designer eller produktutvecklare. Vi besöks ofta av hela projekteam som ofta befinner sig i början av ett projekt. Många företag väljer att lägga en uppstart hos oss genom att abonnera Materialbiblioteket. I våra nya lokaler på Stockholmsmässan går det att dela av en del av ytan där man kan vara helt ifred och samtidigt ha full tillgång till både materialutställningen och vår kunskap.

Kombinera även projektuppstarten i Materialbiblioteket med en inspirerande föreläsning! Här hittar du mer information om föreläsningar.

I Materialbiblioteket finns projektor, duk, whitboard och väggar att sätta upp pannåer på. Lokalen tar upp till 30 personer om man vill sitta vid bord eller 50 personer i biosittning.

Pris för att abonnera Materialbiblioteket:

Heldag: 7 000 kr, utan moms.

Halvdag: 3 500 kr, utan moms.